Βαφές παραλλαγής σε ψαροτούφεκα...

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ο Φίλος...


                                           Με ύψος 1,70!!!
Περνώντας από έναν Φίλο, κρατούσα και το νέο όπλο μαζί...
Του το έδειξα και του άρεσε πολύ, φώναξε τον Πατέρα του και τον Αδερφό του και το χαζέβανε για ώρα ρωτώντας με τι υλικά δούλεψα και πως πέτυχα αυτό το αποτέλεσμα...
   
Ακολουθεί  διάλογος μεταξύ εμένα και του Φίλου...

   Φίλος:  Ρε συ θα μου φτιάξεις και εμένα ένα?
   Εγώ:     Θέλει και ερώτημα? 
   Φίλος:  Περίμενε να το φέρω...
   Εγώ:     ....αναμονή....
   Φίλος:  Έλα.. να το το εργαλείο!!!
   Εγώ:     Άφωνος εγώ... δεν είχα δει πιο ωραίο πράγμα...
   Φίλος:  Όπως το δικό σου να είναι ε?!?!
   Εγώ:     Οκ... λαβή και κεφαλή να βάψω???
   Φίλος:  Είπαμε όπως το δικό σου... θα μετρήσω ακόμη και την τελευταία
   σταγόνα μπογιάς!!!

   Γέλια.... γέλια ..... γέλια..... πολλά γέλια....

   Πήρα το παράξενο κατασκεύασμα στα χέρια μου και το ξάπλωσα μέσα στο αμάξι όπου  και το
   πήρε ίσα ίσα!!!
   
   Από τον δρόμο είχα αρχίσει το σχέδιο στο μυαλό μου....
   Επεξεργασία και σκούρυνση των πρόσθετων ξύλινων πτερυγίων επίπλευσης για να είναι 
   ομοιόμoρφο το αποτέλεσμα...
   Μόνο αυτό με ένοιαζε γιατί τα υπόλοιπα βήματα ήταν τυφλοσούρτης για εμένα...
   
   6 ημέρες μετά ήρθε το αποτέλεσμα...!!! Σας το παρουσιάζω...
   











      Θα περιμένω τα δικά σας σχόλια η παρατηρήσεις. 
     E-mail: petransportka@hotmail.com


   

Δεν υπάρχουν σχόλια: